۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما خبر داد؛

برگزاری رویداد فرهنگی در حوزه پویانمایی در سیستان و بلوچستان

برگزاری رویداد فرهنگی در حوزه پویانمایی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیما، گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حوزه پویا نمایی در سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی، پیش از ظهر امروز سه شنبه در بدو ورود به زاهدان در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان با بیان این مطلب که بزرگترین حادثه فرهنگی کشور در حوزه پویا نمایی در سیستان وبلوچستان رخ می‌دهد، ابراز امیدواری کرد: سومین جشنواره پویانمایی ونمایش های عروسکی که در زاهدان برگزار می‌شود، موجب تقویت دانش پویا نمایی شود.

وی از دیگر اهداف جشنواره تقویت افزایش ارتباطات میان گروههای پویانمایی درسراسر کشور برشمرد و با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف پویانمایی و نمایش‌های عروسکی، اظهار کرد: بهره مندی همکاران و دانشجویان و دانش آموزان از این ظرفیت‌ها می‌تواند تکمیل کننده زنجیره سومین جشنواره پویانمایی باشد و منجر به نهضت تولید پویا نمایی در کشور باشد.

شایان ذکر است سومین جشنواره پویانمایی و نمایش‌های عروسکی امروز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در محل تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح و پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 6023257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha